Kundeservice

Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis du derimod ikke finder svar på dit spørgmål, så er du velkommen til at skrive eller ringe til os.

  • Skriv til os
  • (+45) 23 72 17 59
  • mandag – fredag: 16:00 – 20:00
Vi ser helst, at bestillinger bliver afgivet via vores hjemmeside.

Skulle det dog mod forventning ikke være muligt, så er vores kundeservice i stand til at instruere og vejlede i bestillings afgivelse. I særlige tilfælde kan være behjælpelige på telefon også.

Alle de varer, som du finder på vores site, kan bestilles, der vil dog være tilfælde hvor varen ikke er på lager. Klik på den vare som du er interesseret i, vælg størrelse og farve. Klik herefter på knappen ‘Tilføj til kurv’. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på sitet på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ‘Indkøbskurv’. Herefter tages du skridt for skridt igennem vores købs process. Såfremt du har spørgsmål til ordreafgivelse kontakt i igennem kundeservice modulet. Husk du også altid kan sende en email til kontakt@veny.dk. Vi bestræber os på at besvare alle emails indenfor 48 timer.
Nej, vi er en 100% Internetbaseret virksomhed!. Uden butikker er der besparelser – og dem giver vi videre til dig.
Vi tilbyder i Danmark gratis fragt ved køb over 350DKK ved levering af Post Danmark/GLS posthuse/butikker. Ved levering til døren opkræves der 70 DKK. 
Vi anvender cookies i vores indkøbskurv.

Formålet er at få brugerens enhed til at huske hvilke varer, der lægges i kurven. Derudover anvendes cookies også i bestillingsprocessen, så hvis enheden ikke kan gå til kassen eller den opdaterer uden nogen effekt, så kan dette godt skyldes en uoverensstemmelse i mellem cookie filen og vort system.

Løsningen på langt de fleste cookie relaterede problematikker er at forsøge at slette dem og blot starte købet forfra.

PayPal er en betalings udbyder der tilbyder betaling via kort eller ved at man har en konto hos dem der gør at man kan have sine penge stående og bruge dem til nye køb. PayPal er primært brugt når man handler i fremmed valuta, dermed slipper man for at veksle hver gang man måtte skulle betale eller modtage penge.

Såfremt du ønsker at betale med kort uden at oprette en PayPal konto, så kan dette gøres ved at klikke på “Har du ikke en PayPal-konto?” når man er kommet frem til PayPal siden.

Dankort
Visa-Dankort
Visa
Visa Electron
MasterCard
Maestro
V-Pay
Armerican Express
Paypal
Ja, når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos Epay betalingsgateway.

Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster.Transmissionen er godkendt af NETS og sikrer dig den størst mulige sikkerhed omkring transaktionen.

Vi trækker aldrig pengene før at ordren er afsendt fra vores lager.

Såfremt der anvendes et forbrugskontrolleret kort, så vil banken forbeholde sig retten til at lave en reservation på kontoen – men betalingen bliver først reelt gennemført når varen sendes.

Når man handler med et Mastercard, bliver pengene ikke hævet med det samme og da man ikke kan hæve et større beløb end der er til rådighed på ens konto, er det nødvendigt for kortudstederen at reservere købsbeløbet, så man er sikker på, at pengene også er på kortet, når de skal trækkes.

Såfremt du har fortrudt et køb eller ordren er blevet annulleret, så forbliver reservationen aktiv, indtil banken ophæver den. Vi forsøger altid at anmode om at få disse reservationer ophævet, men da ikke alle banker har samme procedurer, er det ikke altid muligt for os at få dem fjernet uden deres hjælp.

Såfremt en reservation ikke kan ophæves uden bankens hjælp, så er du nødsaget til at kontakte din bank med henblik på at få reservationen fjernet. Såfremt banken ønsker dokumentation fra os om, at vi ikke ønsker at gennemføre betalingen, så tilbyder vi naturligvis at sende dem dette.

For at vi kan sende en anmodning om ophævelse af reservation til din bank har vi behov for
e-mailadressen på enten din filial eller bankrådgiver.

Ordrer afsendes på hverdage inden for 36 timer.
Nej, det er desværre ikke muligt at for os at tilbyde afhentning.
Vi tilbyder i Danmark gratis fragt ved køb over 199 DKK ved leverin til Post Danmark posthuse/butikker. Ved levering til døren opkræves der 70 DKK .
Nej, vi kan desværre ikke videregive kommentarer omkring levering af pakker. Samtlige af vores ordrer sendes som pakkeforsendelse og kræver underskrift ved levering.

Post Danmark har et alternativ kaldet Modtagerflex, såfremt man er tilmeldt denne service og får sin pakke leveret til døren, så kan der i mellem kunde og Post Danmark aftales hvor pakken stilles.

Aftaler om Modtagerflex indgåes mellem dig og Post Danmark
Veny har ingen indflydelse på dette og kan derfor heller ikke påtage sig ansvar, for pakker der eventuelt skulle bortkomme ved brugen af Modtagerflex.

Vi sender en Track and Trace e-mail, når ordren afsendes. Fra vi pakker ordren til den fremme kan der gå op til 72 timer. Pakken kan spores via linket i tracking e-mailen.

Såfremt pakken er ankommet, men du ikke har modtaget besked om pakken, vil vi bede om, at du tager kontakt til speditøren, hvilket er Post Danmark eller GLS.

Vi beklager naturligvis, hvis du skulle være blevet opkrævet et uberettiget gebyr.

Vi vil bede dig rette henvendelse til vores kundeservice, så vi kan få undersøgt og rettet op på evt. fejl.

Vi sender med Post Danmark og GLS.

Post Danmark og GLS kan levere til en pakkeboks eller direkte til en postbutik.

Nej, det er desværre ikke muligt at tilføje en vare til en allerede afgivet ordre.
Normalt kan der ikke ændres på leveringsadressen efter ordren er afgivet. Hvis du lige har lavet ordren, prøv da at kontakte kundeservice. 
Vores system tillader desværre ikke at vi kan ændre e-mailadresser.
Uheldigvis bliver visse varer udsolgt. Kundeservice kan desværre ikke svare på, om en given vare kommer på lager igen. Meget populære vare vil for det meste komme igen hvis efterspørgelsen var høj nok. Derfor kan vi kun opfordre dig til, at kigge forbi sitet fra tid til anden.
Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vores varer, så som størrelse, farve, materiale og om varen f.eks. er tætsiddende. Brug så så vidt muligt vores størrelsesguide, hvis du kender dine mål er den er nem og overskuelig og giver et godt bud på hvad der passer dig.

Såfremt du ønsker yderligere information, så er du velkommen til at sende os en mail.
Det er vigtigt, at du noterer varenummeret, som du finder i varens beskrivelse (f.eks. varenr.: 107636).

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.

Hvis en vare er meget efterspurgt vil vi kraftigt overveje og få den på lager igen. Husk derfor altid at bedøm vores vare og på den måde hjælpe os til at finde det du helst vil havde.

Vores kundeservice kan desværre ikke oplyse hvor varer fundet på veny.dk ellers kan erhverves.
Vi vil bede dig om, at benytte vores retursystem. Her på pakkelabels.dk

På pakkelabels er der 4 overordnet trin som man skal igennem.

  • Første indtaster du diverse oplysninger
  • Så acceptere man betingelser og betaler
  • Dernæst skal man så udskrive og udfylde retursedlen (1)
  • Så skal der udskrives pakkelabel og klisters fast på ydersiden af pakken(2)
  • Så er det bare afsted på posthuset og send pakken

For at starte en returnering skal der bruges ordrenummeret på bestillingen samt den e-mailadresse som købet blev foretaget med.

Nej, det er desværre ikke muligt at indlevere din returpakken på lageret.
Nej, vi opkræver ikke gebyrer i forbindelse med reklamationssager.
Du har 30 dages fuld returret fra den dag, du modtager varerne.
Ja, du kan godt returnere mere end én ordre i samme pakke og dermed spare porto. Det er dog vigtigt at begge ordre nummer oplyst.
Vi beklager naturligvis, hvis du skulle være blevet opkrævet et uberettiget gebyr.

Vi vil bede dig rette henvendelse til vores kundeservice, så vi kan få undersøgt og rettet op på evt. fejl.